19 Temmuz 2013 Cuma

Emzirmeyi birakma gunlugu Vol.1

Dun oglenden beri kizimi emzirmiyorum. Malesef emzirme donemini artik sonlandirmam gerektigini düşünüyorum. Duygularımla hareket etsem kesinlikle böyle dusunmezdim. Ama huysuzlugu, memeye dusmesine neden oluyor ve doga selvi 2 aydir kilo almiyor. Sadece memeye guveniyor ama benim de ona yetecek sutumun olmasi imkansiz. Bu ve kendimce hakli nedenlerden dolayi dun bir anda memeeee memmee diye yakama yapismisken meme bitti dedim. Gittim icerde sirke nar eksisi ne bulduysam surdum. Bir anlik kızgınlıkla bu yola basladigim icin cok mutsuzum. 1. Gun En son oğlen emdi. Saat 3 gibi uf olmus hasta olmus dedim ve nar eksisine bulanmis memeyi gosterdim. Ufff dedi sizlandi ama aglama krizine falan girmedi. Teyzesi oyaladi ve unuttu. Arabayla anneannesine gidecektik arabada da etrafa ilgisini cekip uf olmus hasta olmus deyip vermedim. Aglamadi. Parka gidiyoruz diye unutturdum. Aksam 7 gibi annemin eve donerken arabada krize girdi ama aslinda meme krizi değil kucak kriziydi. Cok kotu bir sey yaparak Doga Selvi kucagimda araba kullandim 5 dk boyunca. Evde dedesi anneannesi oyaladi ve emmeyi istemeden uyudu. Gece 2 kere uyandi. Ikisinde de ayagima aldim salladim ve uyudu. Cok emmek istemedi. 2. Gun Sabah 8de uyandiginda meme diye aglamaya basladi. Yine meme uf olmus hasta olmus dedim. Cok aglamaya baslayinca annem haydi krep yapalim yumurta kaynatalim diye olaya girdi ve kuzucugum unuttu memeyi. Kahvalti yapti bir guzel. Annem ise gidince birkac kere daha denedi ama aglayarak degil. Yine aynı şeyleri söyledim. Gun icinde istedikce tshirtumu cekistirdikce uff olmus dedim. Aksam ustu anlatmaya basladim. Artik sütünü bardaktan pipetle biberonla iceceksin. Arkadaslarin öyle yapiyor. Mahir Dila Berke Kaan Pepee Sila ... saydik hepsini. Onlar sütünü bardaktan biberondan içiyor dedim. Acayip dikkatle dinledi. Oda isimleri saydı. Gece bardaktan ayni soylemle sutunu icti ve teyzesi salladi uyudu. Bakalim bu gece nasil gececek. Ben bir ah ceksem karsiki daglar sarsilir modundayim. Cok üzülüyorum zor dayaniyorum. Biri ver yazik dese vericem. İnşallah cok uzun sürmez kendimi cok kötü hissediyorum. Ama kuzucugum yaklaşık 21 ay doya doya emdi. Hep emzirme taraftarı oldum. Hic yalanci meme biberon kolayligina basvurmadim. Zaten istemezdi de. Allahim yardim et bu sureci de kolaylikla atlatalim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder